1. ÜLDINE

Reldor OÜ

Juriidiline aadress: Lao 8, Pärnu, Eesti

Reg. nr: 10929760

Email: motell@reldor.ee

Telefon: 5138557

Tingimused kohalduvad Reldor OÜ motellile (asukohaga Lao 8, Pärnu, Eesti) ja külaliskorteritele (asukohaga Papiniidu 13, Pärnu, Eesti).

2. BRONEERIMINE JA TASUMINE

Tubasid saab broneerida ööpäevaringselt kodulehelt (www.reldor.ee/majutus) ja kohapeal asuvast automaatkioskist. Tubade broneerimine toimub 100% ettemakse alusel. Tasumine krediitkaardiga või pangalingi kaudu interneti keskkonnas või pangakaardiga kohapealses automaatkioskis.
Interneti kaardimakse (Visa, MasterCard)
Pärast tellimuse vormistamist suunatakse klient makse sooritamiseks Nets Estonia AS-i turvalisse keskkonda. Seal on eeltäidetud maksekorraldus, kus on kirjas tasumisele kuuluv summa. Pärast kaardinumbri, turvakoodi (3 numbriline kood kaardi tagaküljel) ning kaardi kehtivusaja lõpu sisestamist autoriseerib Nets Estonia tehingu kliendi pangas.
Kaardiandmete küsimisel kasutatakse SSL-turvaprotokolli ning MasterCard SecureCode ja Verified by Visa turvaprogramme, mis tagavad selle, et vahetatavat informatsiooni ei saa kõrvalised isikud pealt kuulata ega muuta.

3. SAABUMINE JA LAHKUMINE

Toad on teie käsutuses saabumispäeval alates kella 14.00-st ja need tuleb loovutada lahkumispäeval kella 12.00-ks.
Pikema majutusperioodi korral vahekoristused kokkuleppel.

4. ANNULLEERIMINE JA SAABUMATA JÄTMINE

Lühiajalise (kuni nädal) tellimuse võib tühistada 1 päev enne saabumist kuni kella 12.00-ni päeval. Kui tellimus on tühistatud hiljem või jääb tühistamata, siis ei tagastata esimese öö maksumust.  Kõik tühistamised tuleb teha läbi interneti kodulehe tagasiside vormi, saata e-kiri aadressile motell@reldor.ee või helistada klienditeeninduse numbrile +372 513 8557. Edastage klienditeenindajale broneeringu number, tasumisviis, samuti panga nimi ja arveldusarve number, kuhu tagastame tasutud summa.
Pikemaajalise tellimuse( pikem kui nädal) tühistamistingimused lepitakse omavahel kokku eraldi.

5. KLIENDI KÄITUMINE MAJUTUSETTEVÕTTES

Majutusettevõttes järgime häid tavasid ja kodukorrareegleid.  Nende reeglite eiramisel võidakse teilt nõuda viivitamatut hotellist lahkumist. Sellegipoolest peate tasuma enda majutamise ja tellitud lisateenuste hinna ning teil pole õigust nõuda juba tasutud summa tagastamist.
Keelatud on suitsetada siseruumides.
Tuleb tagada oma külaliste lahkumine korterist hiljemalt 23.00  ja öörahu 23 – 6.
Külalistkorteritesse ei ole lubatud tuua lemmikloomi.
Keelatud on anda korterit või motellituba kolmandate isikute kasutusse ning majutada sinna rohkem isikuid, kui maksimaalne voodikohtade arv võimaldab.
Kohustatud on täita tuleohutus-, heakorra-, kodukorra- ning  üldkehtivaid käitusmisnõudeid, häirijate korralekutsumiseks helistada 1911 (G4S) või 112 (häirekeskus).
Klient vastutab  sihilikult või hoolimatusest põhjustatud (näiteks suitsetamise tagajärjel tekkinud) kahju eest, mille klient ise, tema külalised või lemmikloomad tekitavad majutusasutusele või  teistele ruumidele, neis olevale mööblile või sisustusele ja majutusasutuse muudele klientidele või nende varale.
Vastutus kahju eest määratakse üldiste kahju hüvitamise põhimõtete kohaselt.

6. MAJUTUSASUTUSE VASTUTUS KLIENDI VARA EEST

Klient vastutab ise oma reisipagasi ja tuppa jäetud vara eest.
Majutusasutus ei vastuta parkimisalal asuva sõiduki või selles leiduva vara kahjustumise või kadumise eest.